НАКАЗ “Про організацію та проведення атестації педагогічних працівників у 2025-2026 навчальному році”

КОНОТОПСЬКА ДИТЯЧА ШКОЛА МИСТЕЦТВ

КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.09.2025                                         м. Конотоп                               № 53-ОД

 

Про організацію та проведення

атестації педагогічних працівників

у 2025-2026 навчальному році

 

Відповідно до статті 50 Закону України «Про освіту», статті 45 Закону України «Про дошкільну освіту», статті 48 Закону України «Про повну загальну середню освіту», статті 25 Закону України «Про позашкільну освіту», Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805 «Про затвердження Положення про атестацію педагогічних працівників», відповідно до наказу управління освіти N 293-ОД від 19.09.2025 «Про створення атестаційної комісії ІІ рівня управління освіти на 2025-2026 навчальний рік», з метою здійснення своєчасної та якісної підготовки до проведення атестації педагогічних працівників у 2025-2026 навчальному році

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Організувати проведення атестації педагогічних працівників школи мистецтв відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників.

Вересень 2025 – березень 2026

2.Створити атестаційну комісію для атестації педагогічних працівників  закладу у 2025-2026 навчальному році у кількості п’яти осіб (додаток 1).

голова комісії – Мищишина Є.З., директор;

секретар комісії – Клименко О.М., заступник директора;

члени комісії:

Яценко-Мех Ю.М. – викладач театральних дисциплін;

Кузнєцова М.В. – заступник директора, викладач вокалу, концертмейстер;

Малярова-Баліцька Т.В. – голова профспілкового комітету (за згодою).

2.1. Затвердити список педагогічних працівників школи мистецтв, які підлягають черговій атестації атестаційною комісією І рівня в 2025-2026 навчальному році до 20.10.2025 (додаток 2);

2.2. Затвердити список педагогічних працівників школи мистецтв, які підлягають позачерговій атестації атестаційної комісією І рівня в 2025-2026 навчальному році до 20.12.2025;

2.3. Затвердити графік проведення засідань атестаційної комісії І рівня школи мистецтв, на 2025-2026 навчальний рік (додаток 3);

2.4. Затвердити план роботи атестаційної комісії І рівня школи мистецтв на 2025-2026 навчальний рік (додаток 4);

2.5. Здійснити всебічне та об’єктивне вивчення системи роботи педагогічних працівників, які підлягають атестації у 2025-2026 навчальному році до 20.02.2026.

  1. Атестаційній комісії:

3.1 Визначити строк та адресу електронної пошти для подання педагогічними працівниками закладу документів (у разі подання в електронній формі);

3.2 У випадку відсутності педагогічного працівника, який підлягає черговій атестації у списку, за його заявою, подану не пізніше 20 грудня поточного календарного року, включити його до списків педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації;

3.3. Надати можливість педагогічним працівникам, що підлягають атестації у 2025/2026 навчальному році, протягом 5 робочих днів після оприлюднення інформації про роботу атестаційної комісії на сайті школи мистецтв добровільно подати до атестаційної комісії документи, що свідчать, на їх думку, про їх педагогічну майстерність та/або досягнення у паперовій або електронній формі за адресою: [email protected] ;

3.4. Забезпечити належне оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників, які атестуються, відповідно п.6 Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805.

  1. Секретарю атестаційної комісії:

4.1. Забезпечити своєчасну реєстрацію документів поданих педагогічними працівниками до розгляду атестаційної комісії, оформлення управлінської документації.

4.2. Організувати роботу атестаційної комісії, вести та підписувати протоколи засідань атестаційної комісії.

4.3. Оформити та підписати атестаційні листи.

4.4. Повідомляти працівникам про місце і час проведення засідання атестаційної комісії.

4.5. Оприлюднити на вебсайті школи списки педагогічних працівників Конотопської дитячої школи мистецтв, які підлягають черговій атестації до 25.10.2025, та позачергової атестації до 25.12.2025.

  1. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

Директор Конотопської дитячої                                   Євгенія МИЩИШИНА

школи мистецтв

 

З наказом ознайомлено:

 

Додаток 1

до наказу Конотопської

дитячої школи мистецтв

від 19.09.2025. №53-ОД

 

Склад атестаційної комісії І рівня Конотопської дитячої школи мистецтв Конотопської міської ради Сумської області

 

Мищишина Є.З. голова комісії, директор Конотопської дитячої школи мистецтв;
Клименко О.М.

 

секретар комісії, заступник директора, викладач циклу дисциплін декоративно-прикладного мистецтва Конотопської дитячої школи мистецтв;
Кузнєцова М.В. член комісії, заступник директора, викладач вокалу, концертмейстер Конотопської дитячої школи мистецтв;
Яценко-Мех Ю.М. член комісії, викладач театральних дисциплін Конотопської дитячої школи мистецтв;
Малярова-Баліцька Т.В. член комісії, голова профспілкового комітету (за згодою), викладач вокалу, концертмейстер Конотопської дитячої школи мистецтв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до наказу Конотопської

дитячої школи мистецтв

від 19.09.2025. №53-ОД

 

Список педагогічних працівників Конотопської дитячої школи мистецтв,

які підлягають черговій атестації у 2025-2026 навчальному році

 

п/п

П.І.Б. Посада Категорія, яку має Категорія, на яку претендує Рік останніх курсів Вид атестації
1. Буднік Н.О. Викладач вокалу «спеціаліст» Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії» 2021-2025 Чергова
2. Ігнатенко О.А. Викладач театральних дисциплін «спеціаліст першої категорії» Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії» 2021-2025 Чергова
3. Ющенко І.П. Викладач циклу дисциплін декоративно-прикладного мистецтва «спеціаліст другої категорії» Присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» 2025 Чергова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу Конотопської

дитячої школи мистецтв

від 19.09.2025. №53-ОД

Графік проведення засідань атестаційної комісії І рівня Конотопської дитячої школи мистецтв Конотопської міської ради Сумської області

на 2025 – 2026 н. р.

№ п/п Заходи щодо проведення атестації педагогічних працівників Дата

проведення

Відповідальний
1. Про створення атестаційної комісії І рівня дитячої школи мистецтв на

2025-2026 н. р.

до 20.09.2025 Голова атестаційної комісії
Засідання 1
1. Про затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються на 2025-2026 навчальний рік, розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії І рівня дитячої школи мистецтв на 2025-2026 навчальний рік  

 

 

20.10.2025

 

Голова атестаційної комісії, члени атестаційної комісії

2. Про вивчення та аналіз практичного досвіду педагогів, що атестуються на 2025-2026 навчальний рік
Засідання 2
1. Про затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються позачергово на 2025-2026 навчальний рік (при наявності заяв педагогів)  

20.12.2025

Голова, члени атестаційної комісії
Засідання 3
1. Опрацювати документи педагогів, які атестуються у 2025-2026 навчальному році  

20.02.2025

Голова атестаційної комісії, члени атестаційної комісії
Засідання 4
1. Підсумкове засідання атестаційної комісії на прийняття рішень про відповідність займаним посадам, встановлення/відповідність кваліфікаційним категоріям, встановлення/відповідність педагогічних звань  

09.03.2026

 

 

Голова, члени атестаційної комісії
2 Оформлення атестаційних листів педагогічних працівників, які атестуються в 2025-2026 н.р. до 12.03.2026 Секретар атестаційної комісії
3. Видати наказ про результати атестації педагогічних працівників до 17.03.2026 Голова, секретар атестаційної комісії
4. Підготовка звітної та статистичної документації за підсумками атестації поточного навчального року до 20.03.2026 Секретар атестаційної комісії

 

Додаток 4

до наказу Конотопської

дитячої школи мистецтв

від 19.09.2025. №53-ОД

 

План роботи атестаційної комісії

Конотопської дитячої школи мистецтв

на 2025-2026 навчальний рік

 

Зміст роботи Термін Відповідальні Відмітка про виконання
1. Підготовка та видання наказу «Про організацію проведення атестації педагогічних працівників ліцею та створення атестаційної

комісії у 2025/2026 навчальному році»

До 20.09. 2025 Мищишина Є.З. директор  
2. Створення атестаційної комісії До 20.09.2025 Мищишина Є.З.  
3. Засідання №1 атестаційної комісії з розгляду питань:

-розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії;

– призначення відповідального за за щоденний перегляд електронної пошти [email protected] у частині подання педагогічними працівниками документів (у разі подання в електронній формі);

-ознайомлення з Положенням про атестацію педагогічних працівників;

-ознайомлення з графіком засідань атестаційної комісії;

– ознайомлення з планом роботи атестаційної комісії;

-організаційні умови атестації.

20.10.2025 Мищишина Є.З. голова АК  
4. Оформлення стенду з питань атестації педагогічних працівників Вересень 2025 Клименко О.М.  
5. Опрацювання законодавчої та нормативної документації з питань атестації педагогічних працівників Вересень 2025 Голова та члени АК  
6. Засідання №2 атестаційної комісії з питань:

– затвердження списків керівних та педагогічних кадрів, які атестуються в черговому порядку, строків проведення їх атестації та ознайомлення з графіком проведення засідань атестаційної комісії;

– визначення строку та адреси електронної пошти для подання педагогічними

працівниками документів (у разі подання в електронній формі)

20.12.2025 Мищишина Є.З.- голова АК

Секретар  АК

 
7. У разі  прийняття рішення про вивчення практичного досвіду роботи педагогічного працівника, визначення зі складу членів атестаційної комісії членів, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, а також ознайомлення із графіком заходів з його проведення Мищишина Є.З.- голова АК  
8. Прийом заяв від педагогічних працівників на позачергову атестацію До 20 грудня 2025 Секретар АК  
9. Засідання атестаційної комісії з питань:

–          розгляд атестаційних матеріалів педагогів та ухвалення попередніх рішень.

Січень 2026 Мищишина Є.З.- голова АК  
10. Засідання №3 атестаційної комісії з розгляду питань:

–                     про результати вивчення роботи педагогічних працівників, розгляд документів педагогічних працівників, які атестуються, за потреби перевірка їхньої достовірності, встановлення дотримання вимог пунктів 8, 9 розділу І Положення, а також оцінка професійні компетентності педагогічного працівника з урахуванням його посадових обов’язків і вимог професійного стандарту (за наявності)

20.02.2026 Мищишина Є.З. голова АК  
11. Проведення засідань методичних об’єднань з питань оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника Березень 2026 Голови МО -члени АК  
12. Оформлення атестаційних листів До 01.03.

2026

Секретар  АК  
13. Засідання №4 атестаційної комісії

– про підсумки атестації педпрацівників у закладі

09.03.2026 Мищишина Є.З., голова та члени АК  
14. Остаточне оформлення атестаційних листів за підсумками засідання атестаційної комісії. Видати наказ про результати атестації педагогічних працівників До 12.03.

2026

Секретар  АК  
15. Аналіз підсумків атестації педагогічних кадрів Травень 2026 Мищишина Є.З. голова АК  
16. Підготовка звітної документації за підсумками атестації навчального року До 16.05.

2026

Секретар АК  

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *